EESMÄRK
Õpilaste sidumine tunni eesmärgi ja
sisu ettevalmistamisel – teadmised ja kogemused iseseisvaks liikumiseks.
JUHEND/ETTEVALMISTUS
1. Õpetaja koostab grupid vastavalt
vajadusele (mitu erinevat õpitulemust soovitakse tunnis läbi võtta).
2. Õpetaja valmistab ette
kirjutusvahendid ja tööpaberid gruppidele.
3. Loosi või õpetaja otsusega
selgitatakse välja millise ülesande ettevalmistuse iga grupp endale saab (nt.
1. grupp – mängud/harjutused kõhulihastele; 2. grupp mängud/harjutused tasakaalu ja kordinatsiooni treenimiseks)
TÖÖ GRUPPIDES (Round Table – ingl. k “Ümarlaud”)
1. Õpilastel on 4 minutit aega mõelda
välja 3 – 5 grupi teemale vastavat harjutust/mängu (individuaalne tegevus, ilma
grupisisese diskussioonita).
2. Peale esimest vooru on grupil aega 4
minutit, et jõuda kokkuleppele – millised harjutused (1 – 2 tk) on kõige huvitavamad
ja kasulikumad etteantud eesmärgi saavutamiseks.
3. Ettevalmistuse viimaseks etapiks on
valitud harjutuste ettekandmine ja valikute põhjendamine. Iga grupi üks
esindaja teeb ettekande (max 2 minutit).
RINGTREENING (nt. harjutused kõhu-, käte- ja jalalihastele + tasakaalu-
ning kordinatsiooniharjutused)
1.
Õpilased
leiavad vajalikud vahendid harjutuste sooritamiseks (hantlid, hüpits, pink,
varbsein, topistpallid, matid jne)
2.
Harjutuste
sooritamine ringtreeninguna – grupid liiguvad erinevate peatuste vahel (töö
kestvus igas punktis sõltub harjutuste raskusastmest).
NB! Oluline, et grupid saaksid lisaks enda harjutustele
proovida ka teiste mõeldud ülesandeid.
KOKKUVÕTE/TAGASISIDE ÕPETAJALE
(baromeeter)
1. Tunni lõppdes palub õpetaja õpilastel
tundi hinnata, kasutades selleks “baromeetri” meetodit – õpilased leiavad
endale koha seistes vahemikus 0% - ei meeldinud üldse kuni 100% - väga meeldis.
Hinnangu kujundab iga õpilane individuaalselt.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar