teisipäev, 17. jaanuar 2017

Have one- give one


16. detsembril kasutasin 5. klassi kirjanduse tunnis have one- give one meetodit. Külaliseks kutsusime õpetaja Liia. Kirjutasime rühmatöödena kõik esimese poolaasta kirjandusmõisted tabelitena välja ja seejärel lõikasime need tükkideks. Nüüd sai alata mitmesuguseid mänge: esiteks jagasin klassi kaheks rühmaks, kellest esimene pidi mõisted tähestikulisse järjekorda paigutama. Teine rühm pidi mõistete järgi vasted korrastama. Teiseks jagasin esimeses rühmas igale õpilasele ühe mõiste ja teises rühmas igaühele ühe vaste. Nüüd pidi iga õpilane endale nende järgi paarilise leidma. Lõpetuseks jagasin välja lehed, millel oli viis vastet. Suheldes teiste õpilastega, pidi iga õpilane täitma mõistete veeru. Tund kulges klassiruumis liikudes ja elavas arutelus. Usun, et õpilased said nii mõnegi mõiste selgeks. Jätkame sarnaste meetoditega kindlasti ka järgmistes tundides.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar