16. detsembril
kasutasin 5. klassi kirjanduse tunnis have one- give one meetodit.
Külaliseks kutsusime õpetaja Liia. Kirjutasime rühmatöödena kõik
esimese poolaasta kirjandusmõisted tabelitena välja ja seejärel
lõikasime need tükkideks. Nüüd sai alata mitmesuguseid mänge:
esiteks jagasin klassi kaheks rühmaks, kellest esimene pidi mõisted
tähestikulisse järjekorda paigutama. Teine rühm pidi mõistete
järgi vasted korrastama. Teiseks jagasin esimeses rühmas igale
õpilasele ühe mõiste ja teises rühmas igaühele ühe vaste. Nüüd
pidi iga õpilane endale nende järgi paarilise leidma. Lõpetuseks
jagasin välja lehed, millel oli viis vastet. Suheldes teiste
õpilastega, pidi iga õpilane täitma mõistete veeru. Tund kulges
klassiruumis liikudes ja elavas arutelus. Usun, et õpilased said nii
mõnegi mõiste selgeks. Jätkame sarnaste meetoditega kindlasti ka
järgmistes tundides.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar