EESMÄRK:
- arendada suhtlemis- ja
eneseväljendusoskust
- liikumine
- huvitav tund
VAJA:
- paberit
- kirjutusvahendit
- kleeplinti
JUHEND:
1. Igale
õpilasele kleebitakse seljale tuttavad (varem tundides läbivõetud) kehalised harjutused (nt. tähthüpped, puusaringid, kätekõverdused hüplemine ühel jalal
jne jne...). Kui
kõikidel õpilastel on seljal paber sportliku tegevusega, siis võetakse ringi (seljad väljapoole).
- Oluline on, et õpilane ise ei näe mis on tema seljal olevale paberile kirjutatud.
2. Õpetaja
stardimärguande peale leiavad õpilased paarilise ja paluvad teineteisele ühe lausega seljal olevat kehalist
ülesannet kirjeldada. Kui õpilane peale kaaslase kirjeldust oma ülesannet ära
ei arvanud, läheb ta otsima järgmist sõpra. Nii jätkatakse kuniks on sõna
seljal teada.
- NB! Ülesande kirjeldamisel ei tohi kasutada seljale kirjutatud sõna/sõnu (nt. kõhulihased -> kõht ja lihased).
3. Kui
õpilane arvab oma ülesande ära, siis tuleb see harjutus endal ka läbi teha.
Õpetaja valib korduste arvu, näiteks kõik teevad oma asja 20 korda.
- Põnevuse lisamiseks on väga hea eelnevalt õpilastele mainida, et oluline on ka lõppjärjestus – kiiremad sõnaarvajad saavad lisapreemia vms.
4. Mängu
võib vastavalt vajadusele ja võimalustele muuta. Võib teha ka nii, et kes oma sõna ära arvab, saab õpetajalt kohe uue ja sekkub tagasi mängu. Kes etteantud
aja jooksul rohkem sõnu ära arvab on võitja.
- MIDA VANEM KLASS SEDA RASKEMAD SÕNAD
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar